Black Shark Green Ghost Gamepad dilancarkan “e-sports grade” controller baharu

Black Shark kembali – walau bagaimanapun, ia tidak mempunyai telefon pintar permainan utama untuk dijual kali ini. Ia nampaknya telah berputar untuk menyasarkan aksesori permainan secara umum sebaliknya dengan produk terbaharunya. Ia termasuk Gamepad terbaharu jenama dengan kemasan Green Ghost.

Ia dinilai untuk kadar undian 1.000Hz, dan mempunyai bateri 10,000mAh untuk permainan wayarles “kawalan aneh” melalui penerima 2.4GHz pada Android, iOS, Nintendo Switch atau PC. “Ditala halus untuk kesempurnaan” berharga AS$99.90 di blackshark.gg.

Ia telah disertai di tapak oleh MagCooler 3 Pro: pengganti kepada siri FunCooler yang dipadankan pada iPhone yang serasi dengan MagSafe. Black Shark juga telah memecahkan fon telinga terbuka dengan Lucifer baharu, dan turut menambah jam tangan pintar S1 pada portfolionya.

Ia mempunyai paparan AMOLED bulat 1.43-inci yang dinilai untuk kekal sehingga 10 hari bagi setiap cas, dinilai untuk pemantauan SpO2 dan denyutan jantung dan untuk mod sukan “100+”. Kemudian sekali lagi, sarung berkadar IP68 metalik generiknya tidak akan dipilih sebagai produk Black Shark tanpa ~100 muka jam yang dimasukkan ke dalam OS yang tidak dinamakan.

Sehubungan itu, ia berharga AS$49.90, manakala Lucifers dan MagCooler 3 Pro ialah AS$39.90.